Lördagmorgon!


Hej på er!


Ni ligger garanterat fortfarande och sover eller så är ni nästan vakna. Mamma väckte mig nio idag för hon och jag skulle vikariera på Antons kvällsposten-runda! Fick in lite pengar, så det är väl ganska skönt!

Tvingade min pojkvän att komma hit vid tio när han var på väg hem från sitt lan, han har alltså suttit och spelat datorspel hela natten.. Han sa att han inte var så trött men så somnade hann tio minuter efter att vi lagt oss i sängen.. Så nu ligger han där uppe och sover. Jag gick ner och satt mig för att inte väcka honom, men ska snart gå upp igen och fixa hans blogg på hans dator. Hihi, min pojkvän ska börja blogga ;) . Dock som projektarbete och inte bara som en hobby som jag..


Ikväll blire två timmars bowling med jobb! Ska bli riktigt kul även om jag är typ sämst på bowling!



Tänkte bara säga hej! Så nu publicerar jag detta och sen ska jag upp o pussa på Kennsan!Ha det bra! Puss :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0