Lat dag!


* Läst Sofis mode och mentalt förberett min hjärna på hur vårens trender kommer se ut!


* Ringt Aspero Kompetens som skickat en ansökningsblankett. Yrkeshögskola, here I come!


* Sex and the city season 2 har gått varm på datorn idag!


* En vända på gymmet hann jag imorse!


Härnäst?


Jo, först blir det lunch. Lite mer Sex and the city. Därefter får jag duscha och göra mig lite fräsch och vid fyra ska jag möta upp min kära vän Maddiz som ska bo hos mig i några dagar! Myspys!



Vi hörs! Blir kanske dålig uppdatering nu i och med att jag har min fina vän hos mig! I så fall får ni mer uppdate på söndag!





Jätteofräsch med Sofis Mode!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0