Jennsan ♥ Skor!



Jag lever efter mottot : "A Girl Can Never Have Too Many Shoes". Vilket stämmer. Som tjej vill man kunna variera skor vid utgång, fest, släktkalas eller bara för en dag på stan. Jag har en kärlek till skor med hööga klackar som ni kanske vet och nu har jag ännu ett par i min ägo!


Denna gång ett par röda ankelboots från Tiamo/Scorett!






Dösnygga , eller hur!



Matchas helst med höga mörka jeans, nude-färgat linne och röd kavaj!




Tänkte också visa att mina skor har en fin plats i bokhyllan!





Suddig cam-bild.. Men mina älskade skor har en synlig plats i rummet!


Någon dag får de förhoppningsvis bo i en fin walk in closet!


Nu: Sex and the City! Påminn mig och att fixa till designen någon dag! :)



Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0