Ingen dans för Jennsan..

Helt sjukt.


Åker in till Lund idag för att gå på dansen idag, då jag inte fått något mail om jag fick vara med i gruppen eller inte. Träffar på hon som håller i High energy tio minuter innan lektionen och hon säger att om man inte fått ett mail så har man inte gått vidare. Kul att jag missat det då. Och får beskedet direkt face to face istället.


Får besked att jag får vara med i gruppen innan (vilket är 14+ vilket jag känner mig alldeles för gammal för) och det vill jag inte. Så nu får jag antingen ha pengarna tillbaka eller så får David som håller i hela Crazy Feet hjälpa mig och se om jag passar i någon annan grupp istället.


Jättetråkigt att inte få dansa. För jag vet att jag inte är dålig. Jag vet att jag kan. Jag vet att jag var duktigare än många av de andra som var där på audition. Men nej. Det räckte endå inte.



Vet inte vad jag ska göra nu. Om jag vill börja i en annan grupp eller om jag ska skita i det. Känns som om jag bara vill skita i det nu men endå inte eftersom jag dansat i fem år nu varav tre på gymnasiet och fått mig en bra och stadig grund med bra teknik. För jag kan dansa. Det vet alla som sett mig dansa. Jag vet att jag kan det för att jag hört människor berätta för mig hur duktig jag blivit sen jag började dansgymnasiet och hur mycket jag utvecklats.


Vad ska jag göra nu?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0