Fredagkväll


Klockan är efter tolv och jag borde släcka lampan och sova.


Har haft några urmysiga dagar tillsammans med min underbaraste vän Maddiz! Vi har pratat en massa, dampat, skrattat, shoppat, dansat och sett en massa filmer! Tyvärr så åkte hon hem nu tillsammans med två vänner som spenderat fredagskvällen med oss, Frida och Bagge! Vi har haft roligt, spelat singstar, snackat skit och dansat lite Zumba, haha! Självklart har vi också ätit lite gotte! Dippade morötter och gurkstavar men för att inte bli för nyttiga doppade vi såklart lite chips med ;).


Så nu ligger jag här, ensam i min säng.. Med en sprängande huvudvärk så jag ska alldeles strax gå och lägga mig! Pratar med min fina pojkvän på msn och inser att jag saknar honom galet mycket!


Nu, släcka lampan och breeee mig i sängen! God natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0