31 Januari 2011



Sista dagen på den första månaden detta året. Dagarna går riktigt fort fram och snart börjar jag min praktik som jag fått genom Arbetsförmedlingen. Ska vara på Gina Tricot ute på Nova! Ska bli riktigt roligt!


Dagen har jag spenderat framför datorn, fönstershoppandes. Önskar att jag hade pengar. Hittade en sida som sålde Louboutins billigare.. Dock så skickas de från USA och då tillkommer ju tullkostnader och sånt.. Någon som har en aning om vad den kostnaden brukar ligga på?



I am in looove..





179,9 Dollar




159,9 dollar..




Åååh, synd man inte är rik alltså.. Loove them!








Hittade en jättesöt klänning på Asos som jag också hade velat klicka hem!


Skitsnygg till våren med converse, fluga och jeansjacka!

Eller mina klumpiga "Jeffrey Cambell"-kopior? :)





Ny design förresten, vad tycks? :D




Kommentarer
Postat av: Sointu Notstrand

Gå in på www.Modekungen.se där har dom kanon fina kläder...Å inte så dyra...Kram

2011-01-31 @ 15:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0