19 Januari 2011



Hej Bloggen!


Idag har jag spenderat min dag i Landskrona. Kanske inte så jättekul men ja. Jag har varit på två olika seminarium på arbetsförmedlingen. Det första började klockan tio och handlade om hur en arbetsintervju går till, vilka frågor som kan tänkas komma, hur man ska bete sig före, under och efter intervjun och sånt. Var väldigt lärorikt så nu vet jag hur jag ska bete mig om jag någon gång blir kallad på intervju igen!


Därefter mötte jag upp mamma, gick och tittade lite i stan och åt lunchbuffé på China Palace! Svingott var det! Jag köpte mig även en skjorta som ni ska få se i ett senare inlägg tillsammans med mina senaste inköpta grejer och så en jättefin kofta som jag tyvärr inte orkade fotta!



Nu ska jag strax bege mig till Svalöv, Kennsan och Hälsomagasinet för att träna Afrodans. Ikväll blir det mys med Kennsan hemma hos mig!


Bättre uppdatering imorgon förhoppningsvis då morgondagen spenderas hemma med att plugga koreografi!


Hörs!


Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0