12 Januari 2011

Hej Bloggen!


Så konstigt det känns att skriva 2011, tycker ni inte? Känns som om tiden bara flyger förbi och som om man inte hinner med någonting. Eller att man gör så mycket att man inte kommer ihåg allt. Att grejer man gjort känns som igår när det egentligen var flera år sen. Och att vissa händelser känns så långt tillbaka och så avlägset att de nästan känns overkliga?


2011. Jag är inne på mitt tjugonde levnadsår. Hur sjukt är inte det? Mindre än två månader kvar tills min tjugonde födelsedag. Mindre än två månader tills jag är en stor flicka som kan gå in på systembolaget helt lagligt, eller, inte bara gå in utan också betala och ta med mig flaskorna hem. Det känns skumt. Lilla jag har blivit såhär gammal. Det känns riktigt konstigt faktiskt.


2011. Med nya, spännande upplevelser och äventyr. Man vet att året kommer bli fullt med händelser, men det som gör det så roligt är att ingen av händelserna är planerade. Tänk. Vi har ett helt år framför oss med dagar och olika saker som kommer ske som vi inte har en aning om just nu. Händelser som för stunden kanske inte känns speciella men när man tänker tillbaka så är det just den lilla saken som kan ha en stor betydelse i livet. Som gör att du kommer minnas dagen/kvällen/natten hela livet. Ganska roligt, eller hur? Jag ser fram emot att fylla mitt 2011 med skratt, glädje och kärlek tillsammans med mina vänner, min familj och min pojkvän. Se fram emot galna upptåg och sjuka saker som händer - som man sedan kommer att minnas hela livet. Kanske tänka tillbaka på 2011 och minnas, le vid de bra stunderna man hade.


Mitt 2011 är näst intill oplanerat. Det enda jag vet är att jag ska fixa mig en praktikplats i en butik snarast möjligt. Jag ska plugga till hösten och jag ska ha en sjuhelvetes tjugo-års fest! Däremellan ska jag fylla året med så många och roliga händelser som möjligt!



Jag ska göra mitt 2011 till ett underbart bra år!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0