Helgen!



Fredag:




Fredagen var chill. På morgonen var jag på möte hos Arbetsförmedlingen angående jobbgarantin. Äntligen får jag pengar! Om exakt en vecka idag (nästa tisdag) kan jag börja skriva i att jag ska få pengar. Lovely! Därefter tog jag och min älskling tåget till Helsingborg och därefter bussen till Väla för att mysa lite! Kennsan köpte skor och jag en skjorta som det snart kommer bild på!


Blev även en runda in på Ikea. Inga dåliga inspirationer man får där inne! Hittade en massa som jag vill ha till min lägenhet när jag flyttar! Mamma och jag ska nog förbereda redan nu så att jag kan få köpa de grejerna jag är intresserad av och sen ställa undan det. För det är inte direkt kul när man sett ut saker som sedan försvinner ut sortimentet..


Därefter blev det en lugn och gossig kväll tillsammans med min fina älskling! Fredagsmys!




Lördag:




Upp tidigt för att vara i Landskrona halv tio. FunkyKidz började så det blev för mig och Michelle att blåsa 30 ballonger och göra namnskyltar till barnen! Därefter fick jag en timmes dötid när Michelle hade lektion och sedan var det min tur!


Från förra terminens 8 barn hade jag nu 17 stycken. Det var höög ljudnivå och många springande ungar vill jag lova! Puh! Men bra gick det och barnen verkade tycka om mig då många kom fram efteråt och kramade om mig. Dom är så söta!


Pappa hämtade mig när lektionen var slut och då åkte vi till Helsingborg för att gymmet pappa tränar på hade öppet hus. Träningsakademin i Helsingborg! Provade på lite Zumba, alltid kul att jämföra sitt eget pass med andra instruktörer. Den som hade på Träningsakademin fick godkänt av mig i alla fall!


Hem och fixa mig lite. Vid sju blev jag och Jessica skjutsade till Lund och Färs och Frosta Sparbank Arena där det var Idol Live med alla idolerna från 2010! Efter 50 minuters strömavbrott så kunde det äntligen dra igång! Var riktigt bra och var ett grymt drag i arenan!


När Idol Live var slut var det dags för efterfest på Hotell Lundia! Där träffade vi Idolerna och dansade fram till stängning klockan 3! Hade en riktigt rolig kväll med min syster!







Söndag:




Seg dag. Var hemma hela dagen och vid fyra på eftermiddagen blev det dags för dubbla Zumba-pass! Var riktigt jobbigt och det var nog inte många centimetrar av mig som var svettfritt. Haha! Men det var riktigt roligt! Älskar när kunderna ler och är glada hela passet och uppskattar det man gör!


Senare på kvällen blev det söndagsmys hemma hos min älskling! <3






Weise :)





Daniel, Olle och Weise





Jag och Weise :)





Jessica och Daniel!





Jag och Olle :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0