9 Februari 2011



God morgon!


Sovit gott? Jag har varit vaken ett tag men låg och snoozade ett tag. Just nu sitter jag med datorn framför tvn! Tur att man kan skriva utan att titta på tangentbordet så man både kan blogga och glo på tv samtidigt! Gillas!


Idag har jag liite mer att göra än igår, tack och lov! Jag ska pilla klart med mammas present (som ni kanske får veta på fredag vad det är) och i eftermiddag ska jag åka in till Helsingborg och möta upp min kära vän Maddiz! Vi ska väl gå rundor i stan, äta och snacka skit! Som vanligt! Men det är mysigt! :)


Ikväll blir det även dans igen! Skönt att vara igång och nu känner man att man börjar mjukna upp lite i kroppen och få in det igen. Det är underbart kan jag lova!




Bloggar sen ingen när jag har tid! Puss :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0