3 Februari 2011



God morgon!



Jag sitter just nu och degar nere i soffan. Är trött och lite småsliten. Var och dansade igår på kvällen och så var Kenny har och mös så det blev rätt sent. Jag fastnade framför Sex and the city och Kennsan somnade, haha!


Kenny skulle upp till skolan idag så han väckte mig runt åtta, men jag låg kvar och degade i sängen och var allmänt trött och osocial.. Inte lätt att vara trött ska ni veta ;) . Efter att ha pussat Kennsan hejdå så låg jag kvar och tittade lite på SATC (igen..) innan det blev frukost och öva lite Funkykidz. Det börjar ju på lördag! Nu sitter jag mest här, försökte göra ett intressetest på arbetsförmedlingens hemsida men det gick inte speciellt bra.. Har även kikat på kursplanen till programmet som jag täntke gå till hösten.



Vid tre ska jag ta tåget till Helsingborg och möta upp min kära vän Maddiz! Vi hörs innan dess för ikväll blire Zumba! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0