10Februari 2011



God kväll!


Har precis kört ett stentufft pass med svalövsborna på Hälsomagasinet! Jag är riktigt svettig och trött haha!



Sitter just nu hemma hos min fina pojkvän! Han är så pedant så han städar lite så jag passar på att blogga! Spenderade först hela morgonen och förmiddagen med att titta på Sex and the City. Inte nådigt bra det är nu när de separerar, förlovar sig och blir på smällen! Man kan bara inte sluta titta utan man bara: "ett avsnitt till" och så har man tittat på tre till och spenderat en och en halv timme till framför det..



Har även fixat med mammas present. Skriver inte ut vad det är än, mamma vet vad det är men det känns endå dumt att skriva ut det innan hon fått det :P.


Vid tre åkte jag hem till min älskling och gossade lite! Var uppe på gymmet och solade, asnajs och vara instruktör för då får man sola 20 minuter för 20 kronor! Love it! Har även färgat Kennsans hår! Vi la en ljusbruhårfärg i hans hår och det blev fint! Dock behövs nog en färgning till då hans hår var så blekt innan. Men han är fin endå, min pojkvän! <3


Nu ska vi snart hoppa in i duschen och därefter blir det film och mys! Vi har inte setts sen i måndags så det ska blir riktigt mysigt!


Vi hörs imorgon!


Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0