13 Februari 2011



God morgon!


Just nu sitter jag hemma hos min fina pojkvän. Vi sitter vid varsin dator och töntar oss hahah! Kennsan spelar wow och jag bloggar haha!



Igår var vi hemma hos mig och hade släktkalas! Fick lite pengar och grejer som jag ska ha när jag flyttar hemifrån. Nu har jag fått så jäkla mycket grejer så det får inte plats på rummet mer. Ska ringa Farmor imorgon och fråga om jag kan få låna lite utrymme i hennes källare. NU får jag inte få fler grejer tycker jag , annars kommer jag inte få bestämma något själv hur det ska se ut i lägenheten ju ahah.



Sen igårkväll så hade vi myskväll hemma hos älskling med chips, dipp och melodifestivalen på tv och efter det vare dreamgirls!



Ikväll blire dubbelpass Zumba!


:)


Bloggar mer imorgon, orkar inte nu, har så ont i min mage :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0