1 Februari 2011


Hej på er!


Okej, klockan har passerat midnatt med en halvtimme så rent teoretiskt är det den 2:e istället. Men i och med att det är idag/igår som jag ska skriva om så stämmer min rubrik alldeles utmärkt känner jag!


Mamma väckte mig kvart över sex i morse för att sjunga för min syster som fyllde 18 år !! Grattis till henne men inte till mig som spenderat natten tillsammans med Sex and the City och var lagom trött. Lyckades somna om en timme igen innan det verkligen var dags för mig att gå upp. Sminka och fixade mig och vid nio tog jag bussen in till Landskrona för ett besök på Arbetsförmedlingen!
Lämnade in mitt praktikpapper och gick sedan på ett seminarium - "Att välja yrke". Inte direkt intressant men eftersom jag vill vara duktig och följa handlingsplanen till punkt och pricka fick det bli ett besök där..


Därefter gick jag bort till jobbet (Fysiken) för att hämta ut namnbrickor som mina barn ska ha på lördag när deras dans börjar igen. Skrev 17 namn idag plus att de är värsta high tech med ett djur på! Ska visa imorgon om jag tänker på det!


Träffade även min pojkvän ett litet tag därefter (typ fem minuter..) som verkligen är sjukt saknad.. Vi hinner inte ses lika ofta nu för jag jobbar och dansar på kvällarna och han går i skolan.. Innan blev det ju typ varje dag. Fast, det är ganska bra med saknad med för då blire extra mysigt när man väl ses igen!


Gick hem till mormor efter det för att fördriva lite tid! Åt lunch/middag och sen sov jag en timme! Fett skönt var det!


Halv tre var det dags för massage! Riktigt underbart!


Ikväll har jag hunnit med både Zumba och Fashion Dolls. Snacka om att det är fullt ös på mig!


Morgondagen blir nog lite lugnare, haha! Vi hörs då! GOD NATT :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0