Väntar på min pojkvän!



Hej på er!

Av rubriken så förstår ni alltså att jag inte har så mycket för mig just nu? Väntar på att mina fina pojkvän ska komma hit, fast just nu är han och tränar tror jag. Men håll tummarna med mig att han kommer snart, för jag saknar honom fast att jag träffade honom i morse..

Har varit hemma i drygt en timme nu, och funderat över livet. Fick ett samtal från McDonalds i Eslöv idag som ville att jag skulle komma dit på arbetsintervju. Är glad över chansen att få gå på arbetsintervju och kanske få erbjudandet om jobb men jag trivs så jäkla bra på Ecolean där jag jobbar nu. Visst att det inte ett wow-jobb men människorna där är trevliga och det känns som jag passar in. Så iomed intervjun på Donken ska jag försöka få min chef att anställa mig nu när han fått lite konkurrens över mig! Håll verkligen tummarna på att jag lyckas!

Imorgon blir det tandläkaren, ska göra en ny avgjutning av mina tänder. För vet ni vad det här puckot har gjort? Hon har knäckt sin plastskena. När hon borstade den med tandborsten... Om jag har tur kan de gå som slitage eftersom den knäcktes utan anledning. Har jag otur måste jag betala 500 spänn för den där plastsaken.. Kul?


Aja, nu ska jag återgå till att vänta.. Kanske blir en dusch och lite tv sålänge. Och ett samtal till min saknade Maddiz!

Puss!




en snygg bild på mig och min bebi från i somras ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0