30 September 2010



Hej på er!

  Uppdateringen går lite upp och ner som ni märker. Men jag bloggar när jag hinner ju. Har haft mycket att göra på jobbet så det har inte blivit att jag hunnit.

 Har inte lika mycket att göra idag, ringer mest runt till leverantörer och frågar vart våra grejer tar vägen, hhaah! Askul och skälla lite och låta sådär övertrevlig ;) .

Blir långlunch idag för jag, maddisen och Elin ska till skolan för att hälsa på våra gamla lärare och mysa lite. Hihi! Så det blir till att jobba längre idag och därefter sticka till Väla och Ikea med min underbara pojkvän för att köpa skor och titta lite !


Aja, nu ska jag återgå till jobbet. Vi hörs sen! Pussipuss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0