3 September 2010



Välkommen tillbaka! Tack så mycket!!!

Godmorgon!
Jag är pigg och vaken och ledig från jobb idag! Ska träffa min jobbcoach idag och då hade jag bara hunnit vara på jobb i två-tre timmar vilket inte alls kändes lönt så jag struntade i det och är ledig idag! Ska trots allt jobba imorgon, inventering. Det bästa är dock är att man tjänar typ antingen dubbelt eller tre gånger så mycket på att jobba en helgdag, vilket betyder att jag har 200-300 i timmen. WOOOW säger vi bara! Synd dock att mycket går i skatt men äh, lite pengar kommer jag ju få ut av det ;) .

När jag träffat min jobbcoach så blire att städa på rummet. Det ser ut som faan.. Därefter så ska jag nog träna lite, antingen powerwalk eller intervall. Har inte riktigt bestämt mig än, men antagligen blir det nog en powerwalk för att jag är lite förkyld och känner mig inte helt frisk! Därefter plugga lite koreografi till mina danslektioner med barnen!

Vid fyra ska jag följa med Kenny till frisören (en kompis) för att vara lite hjälp och se till så att det blir bra ;) haha!

Ikväll blire kanske bio, inte riktigt bestämt än men kanske. Blir i så fall Toy Story 3! Ihihi! Annar blir det bara mys med Bebi och lägga sig tidigt eftersom det blir jobb imorgon..

Vi hörs! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0