27 September 2010


Hej på er!

Efter en lyckad helg sitter jag nu på jobbet igen och har hela veckan framför mig! Ganska lugn dag idag, har inte så mycket att göra idag så jag unnade mig en bloggpaus!

Helgen har varit bra! Fredagen spenderades tillsammans med min pojkvän! I lördags var jag först och dansade med mina barn, därefter blev det Lund för lite shopping och sen träffa goa vänner! På kvällen blev det senare chillkrök hos P, kanske kommer upp lite bilder därifrån om jag känner för det! ;)

  Igår var jag först på Center Syd med mamma, Jessica och Kenny! Därefter blev det att åka in till Helsingborg för att fika med Madde och Elin! Vi hade bjudit in hela klassen men många hade tydligen inte hört av sig eller avbokade samma dag. Tråkigt, men vi hade det mysigt endå!


  Idag blire först jobb, sen ska jag till gymmet och därefter spenderas kvällen och natten tillsammans med min fina pojkvän!

  Hoppas ni har en bra måndag! Puss! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0