21 September 2010



  Tja!

Jag sitter på jobb som vanligt. Denna dagen har gått riktigt fort då jag har haft massor att göra! Har fått mycket mer ansvar nu så jag skickar iväg en massa ordrar på grejer vi vill ha till leverantörer. Hoppas alla mail kommer fram annars får jag på moppo ;) . Har även blivit inbjuden till mitt första möte! Och där fick jag ansvaret att visa en ny på jobbet lite om lagret och reservdelar och sånt. Kul att få bossa lite ;) . Nej, men de ger mig mer ansvar hela tiden så det känns skönt. Som om de testar mig lite för att sen om jag klarar av det här jobbet ! Och det tycker jag att jag gör!

  Slutar senare idag, för jag har inga pengar på mitt busskort så får åka med ena chefen hem! Han jobbar dock en timme längre än mig så jag får jobbe längre idag. Men äh, det gör inte så mycket!

  Ikväll så blire direkt hem till min fina pojkvän för att först träna med honom sen så gossigossigossa! :D Saknar honom redan fast vi träffades senast imorse.. Så bebi, jag pussar sönder dig sen! :D

  Hoppas ni har en bra tisdag! Vi hörs sen eller något! Puss :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0