20 September 2010



  Hej på er!

  Igår avgjordes då valet, men jag stannade inte uppe och såg valvakan. Faktum är att jag knappt vet vem som vann. Eller? Vann socialdemokraterna men alliansen fick mer röster tillsammans och styr därmed Sverige? Tror det var så om jag inte har helt fel för mig. Dessutom vet att jag att Sverigedemokraterna kom in i riksdagen.

  Aja, nu ska vi inte prata politik här!


 Jag sitter ju som vanligt på jobb, just nu själv på kontoret för att resterande är på möte! Idag har jag jobbat som leveransbevakare , vilket är det jag egentligen ska göra nu! Det innebär att ringa runt till en massa kunder som inte bekräftat våra ordrar. Och jag som tidigare tyckte det var jobbigt att ringa är nu av med min telefonfobi! Skönt, för ibörjan var det en ren plåga att ringa! Hahah!

  Efter jobb blire en runda in på UM för att få recept på mer p-piller! Sen blire mys med min underbara pojkvän ikväll! :D

 

Hoppas ni har en bra måndag! Puss! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0