2 September 2010


 Hej!

 Mina uppdateringar kommer väldigt sällan, men nu kommer här en!

  Jag sitter på jobb, har inte så mycket för mig. Jobbar på pappas jobb, just nu på lagret, och sorterar reservdelar som ska in på lagret. Nästa vecka ska jag nog sitta på kontoret och jobba lite med inköp. Nej, jag är inte anställd här utan jobbar här bara i några veckor för att dem behövde hjälp.

  Jag har även fått ett, som möjligtvis kan bli två, extrajobb. Det är som dansinstruktör till småbarn. Konceptet heter FunkyKidz. Det är jag på lördagförmiddag vilket jag ser fram emot riktigt mycket! Har jag tur så sätter även chefen mig på Zumban en gång i veckan på kvällar, och då ska jag utbildas i Köpenhamn! Hoppashoppas!


  Annars rullar livet på bra, händer mycket just nu så datortiden hemma blir knapp. Men det är skönt att inte slösa bort dagarna vid datorn!

  Nä, nu ska jag jobba lite. haha! Vi hörs väl om en månad eller något, hahah! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0