19 September 2010



Idag har jag och min fina Kenny 15 månader tillsammans! Du är mitt allt, hela min värld!


Gårdagen spenderades ju hemma hos Madde tillsammans med henne och Emmsan! Det var väldigt roligt och det blev kortspel, skratt och flumm! Gillades väldigt mycket! Dock däckade jag typ halv elva-elva i soffan och fick sen gå och lägga mig när vi egentligen skulle köra hem till Maddes mammas kompis ... Så Madde fick åka dit själv medans jag gick och la mig. Haha! Vi vaknade upp vid kvart över elva och en timme senare följde jag med henne och rösta och därefter körde hon mig till Bjuv där jag mötte upp my love!

Det roligaste där var att Kenny först inte såg att det var jag, utan typ sneade mig som om jag var någon random tjej bara och sen så vända han ryggen och gick. Trodde först att han var sur på mig för något som jag inte visste.. Men det visade sig att han inte kände igen mig först och fick en ursäkt och en puss sen. Haha, men han kom med exemplet att nu vet jag i alla fall hur han tittar på andra tjejer! HAHA!

Varför var vi då i Bjuv? Jo , vi skulle hem till Kennys pappa i Åstorp och vara sociala där och titta på hans nya hus! Mycket mysigt och trevligt!


Nu blir det bara att sitta hemma och chilla, ska lägga mig tidigt för jag är sjukt trött. Är det alltid nu för tiden... Dock blire först duschen efter "Ensam mamma söker" som står på schemat just nu !


Vi hörs imorgon på jobb! Puss och godnatt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0