15 September 2010



Godkväll!

Hoppas allt är bra med er! Det är bra med mig, och just nu sitter jag och kollar på Idol. Underhållning på hög nivå om man inte har något bättre för sig! Skrattar åt dom som suger och le och vara glad åt dem som går vidare! En från min gamla skola var med! Höhöhöh!

Dagarna ser ungefär likadana ut som vanligt. Jag stiger upp i gryningen, åker till jobb, jobbar i åtta timmar, åker hem, tränar, är med Kenny.. Typ. Fast idag har jag varken tränat eller lekt med min Älskling :( . Idag blev det att öva på danser, börjar med mina barn på lördag vilket ska bli riktigt roligt! Hoppas bara det kommer gå fint! Tabbade mig lite idag men det ska nog gå. Har ju bra minne och lätt för att lära så det kommer nog gå fint.




Och vet ni? Jag har nog fått Zumban också! Så nu har jag isåfall ett jobb plus två extrajobb ! Fullt ös medvetslös som det heter!

Aja, nu ska jag göra något annat. Vi hörs! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0