13 September 2010



 Hejhej!

  Sitter på jobbet och är väldigt off idag kan jag lova. Sov inte många timmar inatt för Kennys lillasyster ville inte riktigt som vi ville, vilket innebar att vi vaknade till tre gånger och därefter vid tjugo i fyra höll hon oss vakna tills vi skulle upp. Inte roligt haha, så nu sitter jag här och fryser konstant och nickar till typ var femte minut.. haha! Jag vet ju en som kommer kasta sig på sängen så fort hon kommer hem iaf!

  Idag så rensar jag systemet på en massa gamla beställningar. Inte svårt, inte roligt men det går i alla fall bra vilket är huvudsaken!


  Ikväll kommer Kenny till mig för lite mys! Gillas!

 

  Hoppas ni får en bra start på veckan! Puss!


Kommentarer
Postat av: Kennsan

Nej det var inte så roligt ;) haha! japp jag kommer till dig :) wiiieee <3

2010-09-13 @ 11:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0