10 September 2010



  Hallåhallå!¨

Sitter på jobbet som vanligt, ganska lugn dag idag och jag har inte så mycket att göra vilket är skönt! Har plockat lite reservdelar innan och nu ska jag bekräfta lite ordrar. Var precis på informationsmöte och tydligen går det väldigt bra för oss! Gillas!

  Slutar vid tre och då kommer Maddisen och hämtar mig och därefter blir det hem till henne för fix och därefter till Vevve för inflyttningsfest alá utklädningstema. Har kamera med mig så bilder kommer imorgon. Med tanke på att det är maskerad kan jag lova schnygga bilder! HAHAH! Ikväll blir det sen utgång på Tivvan (utan maskeradkläder!) ! Ses i dimman! ;)

 Nu ska jag återgå till jobb!

  Tänkte bara hälsa till min Kennsan att jag saknar honom väldigt mycket! Puss på dig älskis! :*



  Pusspuss och trevlig fredagskväll!!


Kommentarer
Postat av: Kennsan

hehe puss älskar dig mest

2010-09-10 @ 17:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0