Råkade buda på Tradera idag...



Satt på jobb och vid lunch kikade jag in på Tradera för jag inte hade något speciellt att göra. Så tänkte jag på att jag är väldigt sugen på att sätta i extensions i mitt hår. Dels för att tjocka till de lite och för att de ska se längre ut! Så var där noll bud på en med utgångspris 299 så budade jag det. För liksom, 300 spänn för 110 keratinslingor är inte dyrt. Dock så planerade jag på att bli överbjuden så jag skulle slippa köpa det.. Haha (snål som jag är). Men så blev inte fallet så nu har jag keratinslingor att betala och hämta ut! Aja! Det kan ju va najs och de gav mig fram tills jag fått min lön att betala så det är chill.

Fick dessutom välja på två färger, en lite ljusare och en mörkare. Valde den ljusa så jag själv kan färga mitt hår och de håret i samma färg senare. Kul liksom om man får för mörkt.. Haha!

Så om en snar framtid kommer ni se mig i långt hår igen :) .





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0