8 Oktober 2010


  Hejhej!

Nu sitter jag här på jobbet igen! Det är fredag idag så jag slutar klockan tre och därefter blir det hem igen och repa Zumba som satan! Det börjar sätta sig nu men det är många danser man ska lära sig!

  Idag är en sån där chilldag där jag gör lite alt möjligt för jag har inget speciellt att fokusera på, haha! Så därför tog jag mig friheten att bjussa på ett inlägg! Vet att det inte blir så många bilder just nu men det fungerar inte att lägga in bilder från denna datorn... Skulle lagt upp mina Zumbabukser igår men se det ville inte denna datorn! Men så fort jag får tid så ska jag ta upp bloggen igen med bilder och sånt. Stressar så mycket just nu så jag hinner inte. Bara känner att kroppen har sömn att ta igen och så fort jag gör något annat än att öva på zumban när jag är hemma så får jag ångest..

  Men idag SKA jag ha en lugn fredagskväll (efter att jag tränat danser) tillsammans med min pojkvän som ska komma hem till mig på fredagsmys. Skrev ju igår att vi skulle ses men det hann vi inte, haha! Vi är busy båda två! haha! Så det blir mys med lite gotte (förhoppningsvis) och Idol!

  Imorgon blir det ju jobb på Fysiken, dans med mina barn och därefter öva Zumban i lokalen med mamma, jessica och hennes kompis-ar. Skoj !

 

Nu ska jag återgå till jobbet! Jag önskar alla en skön helg! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0