7 Oktober 2010

God morgon!

Eller ja, det är ju inte direkt morgon längre utan snarare lunch. Men "god morgon" låter bättre än "god middag" så det var så det blev!

Jag sitter på jobb som vanligt, skickar iväg en massa beställningar till våra leverantörer. Så jag är duktig och flitig idag! Dutti nenne! :D


Igår var jag på Fysiken (där jag har FunkyKidz) och skrev på ett avtal för Zumban! Mitt första pass börjar på tisdag! Ska dock få låna lokalen lite innan för att träna lite! Beställde ett par rosa zumbabyxor igår också för att fira mitt nya jobb och löneförhöjningen! Inte fel, inte fel! Senare ska jag också frilansa lite ´(är bunden till Fysiken i ett och ett halvt år, men får frilansa utanför Landskrona där det inte konkurerar). Som frilansare finns det tydligen mycket pengar att tjäna! Gillas!

Nee, nu ska jag återgå till jobbet! Ikväll blir det att fortsätta sätta ihop mitt Zumba-pass och sen kanske lite mys med min pojkvän!

 

Hoppas ni har det bra allihopa! :D Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0