5 Oktober 2010

Hej!

Sliten, är nog det man kan kalla mig nu. Fy fan alltså. Efter en hel helg i Köpenhamn med pendlande och dans hela dagarna. Utan sovmorgon också vilket gör en sliten och tröööött! Att inte få sova ut minst en dag är inte speciellt bra för kroppen. Men nu är jag certifikerad zumbainstruktör vilket har varit väldigt värt det!

Så nu blire till att göra/öva in ett pass nu så jag är föreberedd att ge mig ut på marknaden så snabbt som möjligt. För Zumba är riktigt eftertraktat! Dock hade inte en sovmorgon suttit fel!!


 Nej, jobb nu i knappt fyrtio minuter till.. Sen hem, dansa afrodans på gymmet och därefter mysa med bebi (alternativt däcka i sängen, haha) . Hoppas alla mår bra :D Pussi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0