22 oktober 2010



 Hej!

Mår lite bättre idag, känner mig inte lika nere och ledsen idag. Tog ett tag och smälta men nu så kan jag berätta det. Fick en tråkig nyhet på jobbet igår. Jag får inte vara kvar. Fick förlängt i somras till den 12 november och efter de får jag inte vara här längre. Väldigt tråkigt och jag var ledsen igår. För det är jobbigt. Att gå tillbaks till att vara arbetssökande, inte ha något jobb och bli tvungen att skriva in sig på den jävla arbetsförmedlingen igen.. Hatar det!

Det finns dock inte så mycket att göra, bara att hålla huvudet högt och inte tappa hoppet. För där finns något för alla.  Även för mig. 

 Kan ju berätta att det känns lite vemodigt att sitta på jobb idag. Visst att jag trivs men det känns som, varför ska jag göra något nu när jag endå inte kan vara kvar? Menmen, jag gör mina uppgifter. Dock med lite mindre entuisiasm, eller hur de nu stavas.

  Men nu ska jag inte deppa ihop. Jag har fortfarande mina barn och zumban. Pratade med en kollega på jobb om att jag kanske skulle satsa lite på zumban tills jag hittar ett nytt jobb. Sälja mig lite. Höra med skolor, de brukar ju ha idrottsdagar och då kanske de ärnågot kul o prova på? Eller till möhippor och lite evenemang. Men får se. Eller så skiter jag i att jobba och lever livet?

Nä, skämt o sido.



  Jag får väl återgå till att göra någon nytta nu fast jag inte riktigt känner för det..


  Ha en bra dag! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0