19 Oktober 2010



Hej!

Sitter kvar som sista man (kvinna) på kontoret. Segt haha. Men jag behöver inte sluta än för bussen till landskrona går inte förran fem över halv fem så jag kan lika gärna chilla här! Är riktigt trött idag och mår inte 100% prima men jag lever iaf. 


  Ikväll blir det jobb, ska hålla Zumba-pass! Woho. Hoppas de går bättre idag, men de tror jag för jga har haft fler dagar att öva på plus att jag inte är nervös så det är nog chill!  

  Sen blir det till att sova direkt när jag kommer hem, så jag mår bättre imorgon då jag måste öva in funkykidz. Ska vara vikarie åt gruppen innan så jag måste lära mig deras showdans! Tack o lov att de har samma uppvärmning i alla fall!

  Aja, nu ska jag återgå till att göra... inte så mycket. Vi hörs!


 Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0