13 Oktober 2010


Hejhej!

 Nu har jag lite lunch så jag passar på att slänga in ett inlägg! Sitter på jobb som vanligt men har en massa att göra idag! Har ungefär 600 olika artiklar som ska in i systemet vilket är de jag håller på med nu. Sen några orderbekräftelser och en del ordrar att skicka in. Snacka om att ha o göra! ;) . haha!

Zumban igår gick ganska så bra. Gjorde lite fel här och var (vilket jag kan tycka är okej iomed att det var första gången). Sen vet jag inte riktigt vad de som var med tyckte. Var nog lite blandat. Aja, nästa gång ska jag visa dem att jag kan!

 Ikväll ska jag bara ligga död, inget med övande på Zumban idag. Imorgon kan jag ge mig på det igen men ikväll ska jag bara vila mina ömmande muskler hemma hos min pojkvän!

Tänkte att om jag hinner så ska jag lägga in en massa bilder här sen ( om jag får lov att lägga in bilder och uppdater från Kennys splitternya dator). Har lite från i fredags, lite bilder på min häst och andra bilder .

 Vi hörs! Ha en skön onsdag! 

 Puss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0