12 Oktober 2010


Hallå!

Allt bra med er? Själv är det bra, sov sjukt mycket inatt. Dock vaknade jag mitt i natten och typ svettades som fan, så vi sov med fönstret öppet. Både jag och Kenny frös och var lite småsnörvliga imorse.. hahah! Men nu är jag inte det längre vilket är skönt. Hade däremot behövt sova ut någon dag snart. Typ mellan lördag och söndag blire till att sova järnet! Haha!


Sitter på jobbet, som vanligt vid den här tiden. Chillar lite och bekräftar ordrar, väntar på att Henrik ska bli klar så vi kan packa ner alla grejer som ska gå till Ryssland.


Efter fyra blir det till att ta bussen/tåget hem till mormor & morfar för att vara lite social där och efter de sticka ner till Fysiken och hålla i mitt första Zumba-pass! Lite nervös är jag faktiskt! Så önska mig lycka till! Men äh, tappar jag bort mig så blir det till att improvisera!


Hoppas ni har en bra tisdag! Bloggar kanske mer ikväll om hur passet gick, eller nått. Puss! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0