11 oktober 2010


Hejhej!

Imorse när jag skulle gå till tåget så kände man verkligen att den kalla hösten är här! En grad ute tio i sju på morgonen. Frös gjorde jag med, tur att det inte är lika kallt mitt pådagen sen (eller, vem talar jag för? Jag sitter ju för fan inne framför datorn hela dagen..) .


Aa, jag är på jobb idag med. Chill dag och har inte så mycket att göra. Ganska tråkigt nä rman får sitta och dryga och vänta på att det ska komma in något bra att göra. Förhoppningsvis får jag mer att göra efter lunch! Det är snart mat och det ska bli goott! Är riktigt hungrig..


Efter jobb kommer Maddis och Emma och hämtar upp mig, därefter beger vi oss till Fysiken där mamma och jessica väntar. Där blir det ett zumba-pass. Sista provpasset innan jag börjar på riktigt med mitt första pass imorgon. Aaah, jag kan berätta att jag är ganska nervös. Jag kan också berätta att efter att ha dansat varje dag i en vecka nu så KÄNNS det i kroppen. Aj säger alla muskler i låret och likadant i övre ryggen. Får ta och duscha mina muskler varmt ikväll. Och kanske tvinga en söt liten pojke till att ge sin flickvän massage ;) .


  Blir nog mys med Kennsan ikväll. Var de igår med men de är så mysigt att ha någon som sover vid ens sida, som håller om en och pussar på en. Älskar det!

Nej höreni! Nu ska jag återgå till jobb och ni får ha en bra start på en ny vecka!

  Puss! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0