Beautiful Blogger Award








Fick denna award tog från Neha! (eller aa, jag tog den...)
Beautiful blogger awards regler:
- Som vinnare ska du kopiera in bilden i din blogg för att visa att du har fått den.
- Tacka och länka tillbaka till den du fick priset av
- Ge priset till 7 andra bloggsystrar/bröder och länka till dem.- Skriva 7 intressanta saker om dig själv.

7 intressanta saker om mig
- Jag har en ironi som många kan uppfatta negativt - när det egentligen är på skoj..
- Jag är duktig på att prata innan jag tänker...
- Jag har sämst tålamod och blir rastlös på bara några sekunder..
- Jag är dålig på grupparbete. Tycker om att jobba i grupp men vill alltid ha kontrollen och få allt som jag vill..
- Jag tycker om att stå i centrum och få uppmärksamhet, till viss del. Det får inte bli för mycket.
- Jag slår och skriker alltid på min dator när den inte vill som jag. Varför? Läs punkt 3..
- Jag har lätt att fastna framför töntiga Fb-spel. Tråkiga men riktigt beroendeframkallande..


Utmanar inte sju stycken.. Men om ni känner för att göra den så ta den :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0