Usch usch..




 Fick åka hem från jobbet. Mådde ännu sämre sen, var illamående och det kändes som om jag skulle spy vilken sekund som helst (vilket det iofs fortfarande gör) så jag beästmde mig flör att det var bäst att sjukanmäla mig och be mamma hämta mig så att jag kunde komma hem och vila istället. Störigt dock när det är sista veckan på jobb men vad ska man göra.. Vill inte gå runt och må dåligt.. Så jag fick tyvärr sjuka Zumban också... Störigt som fan! Och tråkigt...


Så nu blir det väl till att göra någon nytta. Söka lite jobb och sen kasnke pilla upp en ny design här. Har inga fina bilder på mig dock.. Haha! Vi får se. Nu ska jag i alla fall skicka iväg lite cv:n och hålla tummarna!

 Hoppas ni mår bra! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0