Såhär såg min helg ut!



FREDAG:

I fredags var det först jobb, åkte hem om en timme efter det för att packa och få med mig alla grejerna och därefter begav jag mig hem till min babe! Fixade oss och drack lite och därefter begav vi oss först till Stinsen där vi träffade Sabina och hennes vänner. En stund senare blev det Steakhouse där vi träffade Frida och Linn. Kvällen avslutades på vårt kära Tivvan där vi dansade oss svettiga! Riktigt najs kväll!










LÖRDAG:

Väckte Madde med ett godmorgon Madde som inte blev särskilt omtyckt. Åt frukost och sen skulle vi egentligen sätta i mina keratin-slingor men Madde blev inringd till jobbet så jag fick ta mitt pick och pack och dra....


.... hem till Älskling! Fast vi var bara hos honom en kvart innan vi blev hämtade för att åka på kalas hem till Kennys farfar! Där blev det god mat och var mysigt! Sen blev det en mysig kväll hemma hos min baby!



SÖNDAG:

Åkte från Älskling vid elva för att åka till stallet! Jag och Vinda red ut själva för första gången och det gick riktigt bra förutom att hon var lite trög och lite småmesig emellanåt men hon var så dutti annars!

Hem och städade efter det innan jag mötte upp Kenny vid fyra för att ta tåget till Åstorp för att träffa Kennys pappa och äta middag där! En mysig kväll och sen var vi hemma vid nio och nannade typ direkt!






Och nuuuuu! Så ska jag pussa på min pojkvän och därefter ska vi sussa! Hoppas ni haft en bra måndag! God natt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0