Irriterad och arg.


Kul!

Hittar värsta perfekta jobbet för mig. Som modeassistent. Det man skulle göra är ungefär det jag gjort på Ecolean, fast istället för reservdelar är det ju såklart med kläder och så.

Läste och blev helt fast och tänkte, fan, det där är verkligen ett jobb för mig.


Men. Där fanns en grej som man var tvungen att ha - som jag inte hade. Man skulle prova ut skor och för det var man tvungen att ha storlek 37 i skor... Tänk er att inte kuna söka ett jobb för att man har för små fötter? Blää, så sur jag är .

Jag hade verkligen velat ha det. Det är en massa saker man skulle göra där som jag redan har erfarenheter av. Jag hade varit perfekt. OM jag inte haft för små fötter.


Fan.

Till och med lönen var bra..


Blä. Just nu hatar jag mina fina fötter :(



Kommentarer
Postat av: Studiobootleg - Alltid ny musik!

nice blogg du har!



Vill du ta del av den nyaste musiken och de bästa spotifylistorna? gå då in på Studiobootleg.com där länkar jag den nyaste musiken innan radio spelat, samt lägger jag upp de bästa spotifylistorna till alla tillfällen! :)

2010-11-18 @ 14:23:56
URL: http://studiobootleg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0