Fortfarande på jobbet...



.. och nu har jag inte så mycket att göra, haha! Man skulle jobbat deltid för då hade jag haft en jäkla massa att göra hela tiden och sluppit dötiden. Dock hade man ju fått jobba med dubbelön i så fall, eller hur? ;) 



  Sitter mest och funderar på hur mina nya danser i Zumban ska se ut. Ska försöka hinna göra en eller två nya så att jag får liten förnyelse i mitt pass. Vilket kan vara kul både för mig och för de som tränar. Nu har jag förresten blivit medlem i ZIN på Zumbas hemsida så om ni har tråkigt någon dag så gå in där, tryck på FIND INSTRUCTOR, skriv in mitt namn (dvs Jenny Wernberg). Gör ni de så hittar ni en bild på mig och en profil där jag skrivit om mig själv, på engelska så kan man få träna lite engelska med (risk för felstavningar och fel i meningsbyggnaden). Man kan även se när jag har pass, just nu är det lite mesigt dock för jag bara har ett pass men förhoppningsvis blir det fler inom en snar framtid!

 


  Sitter också och funderar på vad jag ska göra nästa vecka när jag är arbetslös. Det är personalfest på Fysiken på fredagskvällen.. Men resten av veckan? Ska ner till Malmö någon dag med mammsen så då blir det till att köpa lite tyg, för min inspirationsnivå är såhäääääääääääääääääääääääääääääääääääääär hög och jag vill bara sy lite roliga plagg som jag kan bära! Bland annat så har jag planer på en enaxlad topp eller som en fodralklänning, har inte bestämt mig för vad.. Sen så ska jag sy om ett par leggings i The Local Firm stil och så ska jag sy om en kavaj också och lägga in lite fuskskinn-detaljer på den. Det kommer blir så bra så bra! Får dessutom låna en asbra symaskin av min Faster som är sömmerska så de kan inte bli bättre!

 

Woho! Nu blire kafferast! Puss! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0