8 november 2010



Hej!

Tog en bloggfri helg denna helgen också. Men jag gör så mycket på helgerna så jag hinner knappt sitta vid datorn! Men jag ska ta med min dator + kamera hem till Kenny ikväll så kan jag blogga om helgen och lägga in lite bilder om jag har ork till det. Men de har jag nog. 


  Sitter på jobbet igen som vanligt. Sista måndagen jag kan säga det. Denna veckan är sista veckan på jobbet. Inte så kul.. Känns rätt så tråkigt och som om man inte pallar göra så mycket.. Menmen, veckan kommer väl gå fort. Tråkigt att bli av med jobbet men de ska bli skönt att få sova ut en vecka. Sen hoppas vi på att jag får jobb igen annars kommer jag ju klättra på väggarna... 


 Idag är ingen jättebra dag, är jättetrött så det känns som om jag ska somna i vilken sekund som helst, huvudet dunkar och jag fryser.. Hoppas jag inte blir riktigt sjuk nu, måste ju jobba hela denna veckan plus att jag har Zumba imorgon och barnen på lördag. Aja, vi håller tummarna för att jag inte blir sjuk!


Nu blir de snart lunch på restaurang idag. Jag vet att jag ska ha en hamburgertallrik ;) . MUMS! 


Puss! Ha en bra dag! :D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0