4 november 2010


Hej på er!

Idag är ingen bra dag. Mår sådär och känner mig lite allmänt nere. Känns som om allt talar emot och ingen vill ge mig lite tur. Mina grejer kom inte vilket betyder att jag måste åka hem om imorgon fast jag skulle till madde direkt egentligen. Tror inte att min tång till håret kommer för nu har de gått sisådär hundra år.. BLÄ. Och så är jag bara allmänt nere och känner mig lite konstig. Hade hellre legat i sängen idag med täcket över huvudet. Ja tack. 


  Fick bara med mig en stickad tröja och min luvhalsduk. Hittade inga snygga jeans, Topshop hade inget snyggt och gummistövlarna fanns inte i min storlek. Fan. Haha.. Men den stickade tröjan är sjukt fin och riktigt gossig. Och luvhaldsuken var bääst, riktigt snygg och mysig. Den ska jag gömma mitt frusna ansikte i hela vintern. Gillas! 


  Jahapp, nu närmar sig denna veckan slutet vilket betyder att jag bara har en vecka kvar på jobbet. Sex arbetsdagar kvar minus idag.. Inte konstigt att man är nere när man påminns om detta hela tiden.. Blä. Vill inte behöva vara arbetslös och gå och hoppas hela tiden på att det kommer ut något roligt jobb på marknaden och sen så gå och inbilla sig att man säkert kommet få det. 



 Nej nu ska jag inte sjunka för djupt ner i depressioner, så jag tänkte berätta lite roligt med!


  Ikväll så ska jag hem till min baby och mysa! Och så ska vi träna lite! Jag ska träna kondition och bränna en massa fett! :D

 Sen imorgon så ska jag uuuuut! Det blir utgång på hög nivå med min babe! :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0