30 November 2010


God morgon!


Sovit gott? Jag är riktigt trött fortfarande men kunde inte sova mer. Hade en sjuk dröm om att jag bombade ett hus med en massa människor? Så jag tyckte att jag var helt störd och vågade fan inte somna om!



Nu ska jag snart pallra mig bort till köket och göra mig lite frukost. Är hemma hos Kennsan så vi får se vad köket har för gott att erbjuda ;). Om en timme ska jag röra mig bort till bussen för att åka hem till Maddisen o busa med hennes katter och chilla!



Ikväll blir det jobb - Zumba, så vi hörs förmodligen inte mer idag. Tidsinställer dag 2 på presentationen så ni får den lite senare!


Ha en bra tisdag! Puss på er! :)







Kommentarer
Postat av: simone

söt du är :D

2010-11-30 @ 12:14:58
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0