3 november 2010


Hej!

Sitter på jobbet som vanligt. Har inte sådär jättemycket att göra just nu så jag tar en liten bloggpaus. Sluter om en tjugofem minuter och då blir de tåg hem, stressa hemma och sen bege mig till Nova Lund med pojkvännen! Ska hämta ut min luvhalsduk från Lindex! Trodde ordern blivit makulerad varpå jag beställde en annan från Nelly.com då den var slutsåld på Lindex. Då får jag ett sms idag att min halsduk finns att hämta. Chockad och glad blev jag! Denna är mycket snyggare än den från Nelly. Men ja, nu har jag två så de är najs. Så kan jag variera lite mellan svart och svart ;) HAHAHA.

  Vet inte riktigt vad jag ska shoppa idag. Ska kolla gummistövlar på Skopunkten och leta efter lite jeans och några schyssta överdelar. Helst på Topshop! Snälla gud, låt där finnas en massa snyggt på Toppeshop idag! Älskar den butiken!

  Sen blir de hem till baby ocha gossa järnet! Gillas stort! :D <3

  Ha en bra onsdag ! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0