29 November 2010



Hej på er!

Jag vet att det var längesen jag bloggade men det har inte hänt något kul och jag har inte haft någon större lust att blogga kan jag erkänna.

Jag är fortfarande arbetslös, eller arbetssökande och just nu känns det bara så tråkigt. Jag börjar bli less på att sitta hemma, på att inte ha något att göra och inte ha några rutiner..



Men nu så har jag hittat en rolig grej på en annan tjejs blogg som jag dansade med i skolan som jag också tänkte göra.. Det är att under 15 dagar ska man skriva om ett ämna varje dag, och ämnena ser ut såhär :



Dag 1 – Presentera mig själv. 
Dag 2 – Min första kärlek.
Dag 3 – Mina föräldrar.
Dag 4 – Mina syskon.
Dag 5 – Min bästa vän.
Dag 6 – Ett ögonblick.
Dag 7 – I min handväska.
Dag 8 – Mina drömmar.
Dag 9 – Mitt favoritminne.
Dag 10 – Det här får mig att må bättre.
Dag 11 – Det här får mig att gråta.
Dag 12 – Mina rädslor.
Dag 13 – Min favoritplats. 
Dag 14 – Det här saknar jag.
Dag 15 – Mina ambitioner.




Låter väl skoj? Jag börjar idag tänkte jag så kika in lite senare! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0