21 Novemer 2010



Hej på er!

Inte haft tid att blogga tidigare idag! Var inte hemma förrän tre inatt , jobbade ju på en fest, då jag och Kennsan stupade i säng. Hade lovat att hämta Kenny när jag slutade, hade räknat med senast tolv, så stackaren hade fått sitta och vänta på mig.. Vi däckade i alla fall direkt och vaknade inte förrän vid halv tolv idag. Väldigt skönt, dock äe jag fortfarande sliten!

Två timmar senare satt jag i bilen igen på väg till stallet. Det gick inte alls bra. Det regnade och jag frös och hästen gick rent åt helvete.. Men aja, jag var där  och försökte i alla fall!


Ikväll blir det bio med familjen, ska se Harry Potter och Dödsrelikerna del 1!! Som jag längtat efter den filmen, helt sjukt! Så nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig!



Vi hörs, om inte ikväll så i morgon bitti! Ha en bra söndag och ursäkta min dåliga uppdatering denna helg!


Puss!


Kommentarer
Postat av: mizthanguyen

Nu är tävlingen avgjord, kika in för att se om just du är en av vinnarna! Om du inte vann denna gången har du chans att vinna nästa vecka från och med

imorgon!

2010-11-21 @ 22:22:07
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0