18 November 2010



God morgon!

Allt bra med er? Japp, jag är uppe tidigt. Sov hos Kennsan igår ju och jag hade tagit bilen för jag skulle hämta en symaskin hos mina kusiner. Tränade också, Fitness boll! Var helt okej, blev inte svettig men jag har träningsvärk i mina triceps och i magen så lite måste det ju ha gett!

Så i och med att jag hade bilen var jag tvungen att köra hem med den vid halv åtta för att mamma skulle kunna köra till jobbet. Så jag var uppe med tuppen.. Haha!


Just nu sitter jag och tittar på tv, Jims Värld. Snart ska jag sätta mig framför symaskinen och designa om min kavaj! Vill ni se bilder på det sen?


Idag kan jag uppdatera bättre för jag ska vara hemma hela dagen. Bra va? Haha!


Vi hörs senare! Puss! :)







såhär snygg är jag definitivt inte idag! ;)







Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Är du snyggare idag eller? ;)

2010-11-18 @ 09:24:06
URL: http://slipsens.se
Postat av: Sara

Sv; okej, jag är i skolan ^^. Göra ikvl?

2010-11-18 @ 11:02:19
URL: http://johanpalmfanetsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0