16 November 2010



God morgon!

Allt bra med er? Själv är det bra, fortfarande förkyld men det är inget man kan göra så mycket åt! Blev ingen morgonpromenad, har Zumba ikväll plus att jag ska öva på de nya danserna så jag får tillräcklig träning idag endå. För visste ni att man bränner cirka 700 kalorier på ett Zumba-pass? Grym träning kan man kalla det!

Just nu sitter jag i soffan och tittar på tv, senare idag ska jag till arbetsförmedlingen för att skriva in mig - igen. Var ju bara i Juni senast. Haha. Fan, hoppas jag får jobb lika snabbt igen. Pallar inte vara arbetslös!



Så nu ska jag alldeles strax gå upp och fixa mig lite, ska tidsinställa lite inlägg så ni kan kika in här med jämna mellanrum för att hitta något att läsa!



Ha en bra tisdag! Vi hörs sen! Puss! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0