15 November 2010



God morgon!



Allt bra med er idag? Det är bra med mig, lite snorig och en hals som inte riktigt vill prata utan kraxar mest. Men äh. Sånt är livet!


Har varit ute och gått på en morgonpromenad på drygt 30 minuter idag! Riktigt skönt! Skulle försöka använda min stegräknare som jag laddade ner som app igår på min Iphone men den var helt störd. När jag gått typ fem minuter stod det att jag gått tio sekunder. Efter en fjärdedel av rundan hade jag tagit 600 steg, när jag var klar 1300 vilket inte riktigt kan stämma.. Äh, det var nog inget bra app jag fått tag i ! hahaha!


Nu ska jag alldeles strax göra mig iordning, packa ner alla min grejer (är hos Kennsan) och därefter först bege mig bort till bageriet och köpa nybakta bullar och sedan ta buss + tåg till Helsingborg där jag ska hem till Maddisen för lite omvandling! Kommer ta bilder så ni får se skillnaden!


Men nu måste jag bege mig!  Ha en fin måndag! Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0