14 November


God morgon!

Just nu sitter jag hemma hos Kenny i hans soffa. Vi sitter här vid varsin dator och nördar oss! Haha! Dagen kommer spenderas tillsammans med min älskling till runt fyra då jag måste köra hem med bilen. Så då blir det att fira pappa lite på Fars dag med mat och cheesecake. Ska även träna lite Zumba med mamma och Jessica. Har ju gjort två nya danser som jag måste få in till på tisdag. Men det löser jag nog!

Imorgon börjar min första dag (igen) som arbetslös/arbetssökande. Väldigt segt så därför ska jag söka lite jobb idag som plåster på såren. Dock så är måndagen och tisdagen redan fullbokade vilket är underbart! Skönt att inte bara behöva sitta hemma. Onsdagen har jag i och för sig också grejer att göra men det lär jag göra hemma. Blir till att spendera den framför symaskinen förhoppningsvis!

Jag ska också börja med att gå ut och gå varje morgon för att komma igång. Mitt gymkort går ut på måndag tror jag och eftersom jag fick de i studentpresent lär jag inte få tre månader till så de blir att hitta på annat nu...



Nej, men nu ska jag göra något annat. Ha en bra söndag! Puss på er! :)



Kommentarer
Postat av: Ida

det är ju asbra att gå innan frukost typ :D skulle jag också behöva :9

2010-11-14 @ 16:13:53
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0