13 November!



Hej!


Har inte haft tid att blogga idag, fullt ös medvetslös! Mamma väckte mig och Kenny vid nio och så sjöng vi för min lillebror som fyller sexton idag! Han fick sina presenter och efter det fick jag åka in till Landskrona för att jobba - Funkykidz. Det gick jättebra men jag hade redan lite ont i halsen så nu pratar jag som om jag är i målbrottet... HAHA!


Var hemma vid ett och en timme senare blev det släktkalas för Anton. Blev fika och tårta och lite mys sådär! Fick låna en riktigt proffsig symaskin av Gunnel så här ska det sys sen! Najsnajs!



Just nu sitter jag hemma hos Kenny. Precis installerat Itunes på datorn så nu ska jag se vad jag kan lägga in och ta bort på min Iphone. Najs! Senare blire fin middag och efter de blir det mys, antagligen till en Final Destination film. Såg tvåan hos Kennys pappa förra veckan så idag blir det väl den första! Haha!


Nej, nu ska jag leka med min iphone! Vi hörs!


Ha en grym lördagskväll! Puss! :D

Kommentarer
Postat av: eemmapeemma

åh va glad jag blir att du gillar den !

2010-11-13 @ 19:38:44
URL: http://emshiie.blogg.se/
Postat av: Ida

fin header :)

2010-11-13 @ 20:11:08
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0